25 Aralık 2011 Pazar

kiLotlu çorap sikiş hikayeleri

Hergün güncel bir hikaye sitesi olacağımızı söylemiştik

Konulara yakında Adult resim böLümü yapmayi düşünüyoruz en güzel seksi gögüsler Çılgın kızların amcık resimleri Gibi birçok resim görme şansına sahip olacaksınız...

Adult hikayeleri Hızlı bir şekilde yayinlamaya devam edeceğiz...

iyi okurlar
anlasilan tatli bir aci hissediyordu.yaragimi her götüne sokup cikarsimda biraz daha icine giriyordu.ben ise hepsinin girmesini istiyordum.yaragimi götünde cikardimgöt deligine tükürdüm.yagi alarak yaragima sürdüm.yaragimi göt deliginin üstüne getirerek sokmaya basladim.yaragim bu seferkayakta kayar gibi direkt götünün icine girdi.göt damarlarini hisediyordum.yaragim götünün icindeyken gidip geliyordum.hatice ohhhhh ohhhhhhhhhh ohhhhh demekten baska birsey yapmiyordu.ben ise yavas yavas bosalma animin yaklastigini hisediyordum.bu his bende daha sertlesme duygusu olusturdu.daha sert sikmeye basladim ve ölye bir noktaya geldimki yaragim haticenin götünün icindeyken bosaldim. . baldizim gercekten hala benim ikinci karim gibi zaman buldukca hala deliler gibi sevisiyoruz.aslinda su anda haylimdeki fantazilerden birisi bir gün abla kizkardesi beraber sikmektir.

sikim amına yavaş yavaş girerken amın her noktasına sürtünüyordu sikmin derisi sanki soyuluyormuş gibi oluyordu derken sikmin hemen hemen tamamı girdiğinde amında biryerlere dayandı artık gitmiyordu ama hala sikim iki parmak genişliğinde dışarıda kalmıştı dudaklarını ısırıyor kendini sıkıyor kasıyor ama zevktende kendini alamıyordu oturup kalkmaya başladı sikim çıkarken hem o hemde ben rahatlıyor ohh çekiyor girerken ikimizde acı ve zevkle ahhh çekiyorduk bunu biraz hızlı yapınca çok güzel bir acılı zevke dönüşmüştü ikimizde boşalamk üzereydik ben geliyorum dediğimde oda içime boşal bişi olmaz dedi ikimiz aynı anda inleye inleye boşalmaya başladık o sırada yakınımızda bulunan kağıt peçeteden bol miktarda alarak amının ağzını
resmen iyice kapatarak kilotunu giydi bende sikimi peçeteyele sikip peçete ile sardım ve fermuarımı kapattım birkaç dak somra da arkadaşım geldi bize bakıp hayırdır tartıştınızmı ne ikinzde kıpkırmızı olmuşsunuz edi bizde yok cnm evin içi sındı deyip geçiştirdik o bayanla birdaha karşılaşamadık benim koca fötr kafalıyla

Kendini siktirmek isteyen kadınlari bekliyorum yorum atin ben sizi bulurum ;-)


oLGUN Kendine güvenen bayanlar evli veya dul amı sulanmış azgın hergün sikişmek istermisiniz? bana ulaşın yarim sizi

4 yorum: